خبرگزاری کار ایران

رشد ۲۳۶۷ واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۷۴۱

شاخص‌بورس از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۶۷ واحد رشد داشته و افزایش ۳.۱ واحدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش ایلنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۱ روز معاملاتی تعداد ۲۱ میلیارد و ۲۴۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۴۸ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال در یک میلیون و ۶۲۴ هزار و ۲۰۹ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۱۱ میلیارد و ۵۳۶ میلیون سهم به ارزش ۲۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال در ۷۳۵ هزار و ۸۲۴ نوبت در بازار اول، ۹ میلیارد و ۳۱۴ میلیون سهم به ارزش ۲۰ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال در ۸۸۴ هزار و ۱۰۰ نوبت در بازار دوم، ۵ میلیون سهم به ارزش ۵۴۵۸ میلیارد ریال در ۱۵۴۴ نوبت در بازار بدهی، ۳۳۲ میلیون سهم به ارزش ۲ میلیارد ریال در ۱۶۴ نوبت در بازار مشتقه و ۵۵ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۶۱۵ میلیارد ریال در ۲۵۷۷ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۲۳۶۷ واحد رشد، افزایش ۳.۱ درصدی را ثبت کرده و به ارتفاع ۷۹ هزار و ۵۹۷ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۶۱۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۰۹۳۵ واحد رشد مواجه شده‌اند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز