خبرگزاری کار ایران

پیگیری اتمام طرح دو بانده کردن یزد- بافق در سال 96

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۱۶۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از برقراری هماهنگی کامل میان این اداره کل و ارگان‌هایی چون اورژانس، پلیس راه، هلال احمر و امدادخودرو برای کاهش محسوس حوادث جاده‌ای در نوروز ۹۶ خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نقصان محمدی، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد عنوان کرد: با توجه به اقدامات همه دستگاه‌های امدادرسان چون اورژانس، پلیس راه، هلال احمر و امداد خودرو و هماهنگی صورت گرفته میان این ارگان‌ها و اداره کل راه و شهرسازی امیدواریم نوروز امسال شاهد کمترین حوادث جاده‌ای باشیم و با ایمن‌سازی، بستر امنی را برای مسافرانی که به این استان سفر می‌کنند فراهم کنیم.

نقصان محمدی افزود: ما در دو جلسه کمیته ایمنی سفرهای نوروزی به موضوعات رفع نقاط حادثه‌خیز کلیه محورهای مواصلاتی استان پرداختیم و رفع نقص نقاطی که مورد تأکید پلیس‌ راه استان است به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای محول شد. در آستانه نوروز از ۲۰ اسفند تمام عملیات مرمتی و راهسازی را متوقف کرده‌ایم و امدادرسانی در طول مسیر جاده را محور برنامه‌های سواری حمل ونقل در آستانه نوروز قرار داده‌ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی یزد با بیان اینکه قرار گرفتن این استان در کریدور شمال - جنوب و مرکز کشور و نیز دومین استان معدنی کشور، اهمیت ایمنی و حفاظت از راه‌ها را بیشتر می‌کند، تصریح کرد: ارتقای ایمنی و کیفیت راه‌های استان از طریق تدوین برنامه‌های عملیاتی در زمینه اجرا و طراحی در حوزه راهسازی و راهداری و همچنین انضباط در حوزه شهرسازی و مسکن درتهیه طرح‌های توسعه شهری از جمله برنامه‌های اصلی این اداره کل در سال ۹۶ خواهد بود.

وی با اشاره به افتتاح بخشی از طرح دو بانده کردن بزرگراه بافق-یزد همچنین بخشی از محور یزد-طبس در سال ۹۵ از پیگیری تکمیل این پروژه‌ها در سال ۹۶ خبر داد

مدیرکل اداره راه و شهرسازی یزد از پیگیری عملیات اجرایی ساخت راه اصلی  ندوشن- ورزنه نیز خبر داد و گفت: با توافقاتی که صورت گرفته، به زودی اجرای عملیات پل‌سازی و ابنیه این محور به طول ۴۲ کیلومتر آغاز می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز