خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات 24 ساعته شرکت عقاب‌افشان به مشتریان خود در ایام نوروز 96

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۸۰

رئیس امور نمایندگان شرکت تولیدی و صنعتی عقاب‌افشان از ارائه خدمات این شرکت به اتوبوس‌های اسکانیا در سراسر کشور طی ایام نوروز 1396 خبر داد.

رئیس امور نمایندگان شرکت تولیدی و صنعتی عقاب‌افشان از ارائه خدمات این شرکت به اتوبوس‌های اسکانیا در سراسر کشور طی ایام نوروز 1396 خبر داد و گفت: «تیم‌های ثابت و سیار شرکت عقاب‌افشان در ایام تعطیلات نوروز 96 به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به اتوبوس‌های اسکانیا هستند.»

برات‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه درصد بالایی از ناوگان بین شهری کشور که نقش بسیار پررنگی در جابه‌جایی مسافران دارد، متعلق به اتوبوس‌های اسکانیای تولید شرکت عقاب‌افشان است، افزود: «طبق سال‌های گذشته تمام نمایندگی‌های شرکت عقاب افشان در ایام نوروز با تیم‌های امدادی در ورودی‌ شهرها مستقر خواهند شد و به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل آماده خدمت‌رسانی به رانندگان و مالکان اتوبوس‌های اسکانیا هستند.»

 

هماهنگی عقاب افشان با سازمان راهداری

رئیس امور نمایندگان شرکت عقاب‌افشان ضمن اشاره به آن دسته از رانندگان و مالکانی که با دستکاری‌های غیرمجاز اتوبوس‌ها، خود و مسافران را به مخاطره می‌اندازند و مبادرت به قاچاق سوخت می‌کنند، گفت: «شرکت ما ضمن هماهنگی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، بازدیدهایی را بر حسب مدل و سال تولید برای تمامی اتوبوس‌های اسکانیا در نظر گرفته که هم‌اکنون نیز در حال انجام شدن است.» وی افزود: «پس از بازدیدهای فنی از اتوبوس‌ها، گزارش‌هایی در مراکز خدمات پس از فروش عقاب‌افشان در مورد برخی دستکاری‌ها از جمله نصب باک اضافی، دستکاری در سیستم برق و ازبین‌رفتن استانداردهای عقاب افشان و سازمان ملی استاندارد ایران تهیه می‌شود و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ارسال می‌گردد.»

برات‌زاده اظهار داشت: «سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور پس از دریافت چنین گزارش‌هایی از عقاب افشان، طبق قانون کارت هوشمند اتوبوس‌ها را باطل می‌کند و در نتیجه این اتوبوس‌ها اجازه تردد نخواهند داشت. همچنین، آن دسته از مالکان و رانندگانی که اتوبوس‌های‌شان دستکاری شده و نقص فنی دارد، هرچه سریعتر نسبت به رفع عیوب اقدام کنند تا در نوروز 96 مشکلی برای تردد نداشته باشند. ضمن آنکه این عزیزان در صورت نیاز به خدمات پس از فروش عقاب افشان می‌توانند با مرکز امداد به شماره

33467131-021 و یا شماره تلفن همراه 09122966034 تماس بگیرند.»

 

پرهیز از استفاده از قطعات غیراصلی در اتوبوس‌های اسکانیا

رئیس امور نمایندگان شرکت عقاب‌افشان با تأکید بر اینکه رانندگان و مالکان اتوبوس‌های اسکانیا لازم است از قطعات یدکی اصلی استفاده کنند، گفت: «این روزها، اصلی یا غیراصلی‌بودن قطعات یدکی به یکی از دغدغه‌های مشتریان و البته شرکت سازنده تبدیل شده است. این موضوع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به نظر من مهمترین دلیل این امر، ورود قطعات یدکی غیراصلی، استوک و مستعمل به بازار است. عقاب‌افشان همواره بر استفاده از قطعات یدکی اصلی تأکید داشته و دارد. به جرأت می‌توان گفت در بعضی موارد، استفاده از قطعات غیراصلی و نامرغوب باعث بروز حوادث تلخ و ناگواری می‌شود. قطعاً مشتریان هر چه بیشتر به مضرات استفاده از قطعات تقلبی پی ببرند و بدانند این موضوع ممکن است جان و مال‌شان را به مخاطره بیندازد، کمتر به سراغ چنین قطعاتی می‌روند.»

وی افزود: «متأسفانه برخی از مشتریان و مالکان با وجود پی‌بردن به غیراصلی‌بودن قطعات در تعمیرگاه‌های متفرقه ممکن است به دلیل مشکلات مالی، خرید قطعه غیراصلی را به اصلی ترجیح دهند. بنابراین یکی از اقدامات مهمی که باید برای به حداقل رساندن این مشکل انجام داد، فرهنگ‌سازی در جهت امتناع از خریداری قطعه غیراصلی است. لازم می‌دانم به اطلاع مشتریان عقاب افشان برسانم، در صورتی که قطعه یدکی در شبکه مجاز خدمات پس از فروش خریداری و نصب شود، تا یک سال طبق ضوابط و قوانین، مشمول گارانتی خواهد بود.»

 

برنامه مستمر برای افزایش کیفیت خدمات‌دهی نمایندگی‌های عقاب افشان

برات‌زاده با تأکید بر تلاشی که برای افزایش کیفیت خدمات نمایندگی‌های عقاب افشان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: «شرکت ما هر 6 ماه یک‌بار سمیناری را به طور مستمر برای بررسی مشکلات و همچنین تعیین نمایندگان برتر در پایان هر سال برگزار می‌کند. در 6 ماهه اول که با حضور مدیران ارشد و نمایندگان برگزار می‌شود، مشکلات در حوزه کاری اعلام و بررسی می‌شود. در این سمینار تمامی واحدهای مرتبط با نمایندگی‌ها گزارشات و مشکلات کاری خود را به نمایندگی‌ها اعلام می‌کنند و با هم‌اندیشی و ارائه نظرات به حل مسائل می‌پردازند. در جلسه دوم که اواسط اسفند برگزار می‌شود، گزارش عملکرد یک‌ساله کلیه واحدها در حضور مدیران شرکت و نمایندگان ارائه می‌شود. به طور مثال، واحد امور نمایندگان، گزارش عملکرد یک‌ساله کلیه نمایندگان را به طور خلاصه شرح می‌دهد. در پایان جلسه، طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر و جوایز از نمایندگان برتر که توسط واحدهای مختلف و بر طبق فرم ارزیابی عملکرد نمایندگی‌ها ارزش‌یابی شده‌اند، تشکر و قدردانی می‌شود.»

 

اهمیت کیفی‌سازی خدمات پس از فروش

برات‌زاده معتقد است: «بی‌شک یکی از گزینه‌ها برای انتخاب برترین محصول، کیفیت خدمات پس از فروش است و لازمه ماندگاری برند یا محصول به ساختار خدمات پس از فروش بستگی دارد. اصولاً در ابتدا باید اعتماد مصرف‌کننده به یک برند خاص جلب شود که این امر بر اساس بهینه‌سازی خدمات ارائه شده به مشتریان محقق می‌گردد. عقاب‌افشان همواره در این راستا اقدامات لازم را انجام داده و می‌دهد.»

وی تصریح کرد: «از سوی دیگر، حفظ مشتریان و جلب رضایت آنها این فرصت را در اختیار ما می‌گذارد تا بتوانیم بهترین مسیر را برای اصلاح و بهینه‌سازی تولیدات و خدمات خود برگزینیم. آمار و گزارش‌های مربوط به برندهای موفق در کشور نشان می‌دهد شرکت ما همواره در هر شرایطی آمادگی خدمات‌رسانی به مشتریان خود را دارد. لازم به ذکر است که موفقیت عقاب افشان در این زمینه، نشان‌دهنده عملکرد صحیح واحدهای مختلف خدمات پس از فروش و مدیران و پرسنل آن است. با توجه به موارد ذکر شده می‌توان اذعان داشت که بر اساس خط‌مشی شرکت، ارائه خدمات پس از فروش برای حفظ مشتریان و جلب رضایت آنها از حالت شعار خارج و به اجبار تبدیل شده است.»

 

نقش خدمات پس از فروش در موفقیت یک مجموعه

برات‌زاده با اشاره به تلاش مجموعه عقاب افشان برای جلب نظر مشتریان خود، می‌گوید: «خدمات پس از فروش ما، به‌موقع و مطابق با خواسته مشتریان ارائه می‌شود که جلب رضایت آنها و وفاداری‌شان به محصولات‌مان را به دنبال داشته است. در سال‌های گذشته، عزم و اراده مدیریت ارشد شرکت، مدیریت شبکه خدمات پس از فروش و سایر همکاران گرامی، ارتقای کیفی مراکز خدمات پس از فروش را در پی داشته و هم‌اندیشی این افراد موجب شکل‌گیری سیستم مدرن ارائه خدمات به مشتریان شده است. در پایان، آرزوی سالی توأم با سلامتی و موفقیت روزافزون و سفرهای ایمن برای هموطنان دارم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز