خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه آبفای هرمزگان در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

شرط استفاده از آب شیرین‌ کن‌ها در آبیاری مکانیزه و گلخانه‌ای

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۲۸

نجاتی گفت: آب تولیدی از آب شیرین کن ها از زمانی که تولید می شود تحت کنترل است و هیچ مشکلی از نظر بهداشتی و آشامیدن نداشته و کیفیت خوبی هم دارد.

پرویز نجاتی، معاون طرح و توسعه آب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره تفاوت کیفیت آب آب شیرین کن ها در مقایسه با آب دیگر منابع اظهار داشت: خوشبختانه این آب از زمانی که تولید می شود تحت کنترل است و هیچ مشکلی از نظر بهداشتی و آشامیدن نداشته و کیفیت خوبی هم دارد.

وی افزود: آب تولیدی از آب شیرین کن ها آب شیرین تری است، به این ترتیب که ابتدا آب مقطر تولید شده و برخی مواد افزودنی به آن اضافه می شود که قابل شرب باشد سپس به سیستم تزریق و وارد مخزن شده و بعد پمپاژ و توزیع می شود.  

نجاتی درباره استفاده از آب آب شیرین کن ها برای مصارف کشاورزی گفت: در این رابطه با اداره کشاورزی صحبت کردیم و تاکنون نیز در برخی نقاط از جمله بندر لنگه از این آب برای کشت داربستی استفاده کرده اند لذا در صورتی که برای آبیاری مکانیزه و گلخانه ای مصرف شود مقرون به صرفه است در غیر این صورت و چنان چه به صورت سنتی و غرقابی استفاده شود مقرون به صرفه نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز