خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز یکصد و چهلمین سال فعالیت وزارت ارتباطات؛

تمبر یادبود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور خانواده ایشان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۵۸۱

مراسم رونمایی ازتمبر یادبود، آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ، عصر امروز 21 اسفند ماه، دروزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزارشد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراسم گرامیداشت و رونمایی ازتمبر یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضور عفت مرعشی همسر و محسن و فاطمه هاشمی رفسنجانی فرزندان این یار سفر کرده، عصر امروز 21 اسفند ماه، درسالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزارشد.

همچنین دراین مراسم که با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وی و دکتر فیروزآبادی رییس مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد، محسن هاشمی سخنرانی کرد.

 وی در تبیین شخصیت این عالم وارسته ، هاشمی رفسنجانی را زندانی قبل از انقلاب و ایثارگر بعد از انقلاب معرفی کرد و گفت: پدرم آینده نگری را در کنار دینداری  مد نظر داشت و همواره به توسعه ایران فکر می کرد.

 محسن هاشمی ادامه داد: از ابتدای  فعالیت در حوزه،  وی به دنبال کلیدی برای قرآن بود و هربار  که به زندان می‌رفت قسمتی از آن را تکمیل می کرد و  در آخرین زندان با 22 دفترچه فیش قرآنی، از زندان خارج شد که این مطالب در قالب 50 جلد در خدمت قرآن پژوهان قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز