خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در نشست با قائم مقام وزیر نیرو عنوان کرد:

شستشوی 120 کیلومتر از مقره های شبکه فوق توزیع خوزستان/ تجهیز 26 پست انتقال و فوق توزیع به پوشش سیلیکونی

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۲۱۳

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، از شستشوی 120 کیلومتر از مقره های شبکه فوق توزیع خوزستان و تجهیز 26 پست انتقال و فوق توزیع مهم استان به پوشش سیلیکونی به عنوان تصمیم های اثرگذار برای مقابله با اثرات ریزگردها در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، "محمود دشت بزرگ" در نشست مدیران بخش آب و برق استان خوزستان با قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه 35 هزار زنجیر مقره های "سیلیکون رابر" جایگزین مقره های سرامیکی در سطوح ولتاژی مختلف 400، 230 و 132 کیلوولت برق خوزستان خواهد شد، افزود: دستگاه نظارت و مشاور آن انتخاب شده، فروشندگان و پیمانکاران شناسایی و مذاکرات قراردادی انجام شده، ابلاغ لازم به این شرکت ها صورت گرفته و در مرحله سفارش گذاری تامین هستیم.

وی اظهار داشت: تا پایان سال مواد و متریال موردنظر دریافت شده و از ابتدای سال آینده عملیات نصب در شبکه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در رابطه با تجهیز 26 پست انتقال و فوق توزیع برق منطقه خوزستان به پوشش سیلیکونی آر.تی.وی گفت: انتخاب پیمانکار و خرید مواد مرغوب موردنیاز که عمدتاً خرید خارجی هستند با شتاب خوبی پیش رفته و تا چند روز آینده به انجام می رسد.

دشت بزرگ ادامه داد: برنامه ریزی کرده ایم که تا پایان سال قطعات مورد نیاز را در خوزستان تحویل بگیریم و حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه، تعداد 26 پست انتقال و فوق توزیع مهم در سطح برق منطقه خوزستان به پوشش سیلیکونی آر.تی.وی تجهیز خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر شستشوی پست ها و خطوطی که در معرض آسیب بیشتر این پدیده هستند، توسط 11 گروه عملیاتی به صورت دو شیفت کاری در حال انجام است؛ در روزهای اخیر 120 کیلومتر از مقره های فوق توزیع شستشو شده و تا پایان اسفند ماه جاری، شستشوی 1100 کیلومتر مدار و 620 کیلومتر مسیر دکل ها در استان به طور کامل انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به سازماندهی 69 گروه امداد و تعمیرات خاطرنشان کرد: در حال تهیه و خرید 15 دستگاه مقره شوی جدید از شرکت های تولیدکننده توانمند هستیم که طی چند ماه آینده با هدف افزایش توان مقابله با ریزگردها به ظرفیت شرکت برق منطقه ای خوزستان افزوده خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز