خبرگزاری کار ایران

سباستین هنری در گف‌وگو با ایلنا:

بازار آمریکا برای دایملر بنز بسیار مهم است/ امیدواریم سخنان ترامپ باعث افزایش تحریم‌ها نشود

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۸۰۹

معاون فروش شرکت دایملر بنز گفت: شرکت ما در آمریکا بازار بزرگی دارد و به طور حتم برای ما بازار آمریکا بسیار با اهمیت است اما نمی‌خواهیم بگذاریم تفکرات منفی باعث ایجاد خلل در کار ما بشود.

معاون فروش شرکت دایملر بنز در خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص سطح همکاری این برند با شریک ایرانی خود اظهار داشت: بازار خودرو ایران یک بازار پرظرفیت است و جای زیادی برای فعالیت دارد.

سباستین هنری ادامه داد: من امروز اینجا آمده‌ام تا به شریک و نماینده ایرانی خود کمک کنم تا بتواند این محصول را در بازار ایران معرفی کند. همکاران ژاپنی من نیز در این جا حضور دارند. همین امر نشان دهنده اهمیت بازار ایران برای ما است.

وی در پاسخ به این پرسش که سخنان رییس جمهور جدید آمریکا چه تاثیری بر فعالیت‌های شرکت دایملر بنز در ایران دارد؟ ، گفت: شرکت ما در آمریکا بازار بزرگی دارد و به طور حتم برای ما بازار آمریکا بسیار با اهمیت است اما نمی‌خواهیم بگذاریم تفکرات منفی باعث ایجاد خلل در کار ما بشود. امیدواریم سخنان ترامپ باعث افزایش تحریم‌ها نشود و وضعیت فعلی تغییر نکند. ما فعلا با تمام قدرت در ایران فعالیت خواهیم کرد.

هنری در خصوص تامین قطعات کامیونت‌های سنگین در ایران گفت: شرکت دایملر-فوتسو در سراسر دنیا انبار دارد و برای تامین قطعات مورد نیاز ایران نیز در منطقه جبلعلی امارات انبار بزرگی تدارک دیده شده و فکر می‌کنم به دلیل نزدیکی این منطقه به ایران مشکلی برای تامین قطعات نداشته باشیم .

وی با اشاره به رقیب خود یعنی شرکت اسکانیا در ایران گفت: این شرکت هشت سال است که در ایران فعالیت می کند و در سال اول فقط دو مدل خودرو عرضه کرد و مرحله به مرحله به این جمع بندی رسید که ایران پتانسیل آن را دارد که تبدیل به هاب منطقه شود. به طور حتم ما هم با جمع بندی و گذشت زمان به نتایجی در مورد نحوه فعالیت خود در ایران و توسعه آن خواهیم رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز