خبرگزاری کار ایران

معاون برق و انرژی وزیر نیرو:

اعزام 15 دستگاه مقره شور برای شستشوی پست های برق خوزستان/ وضعیت شبکه در استان های همدان، لرستان و مرکزی عادی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۲۴۸

در خوزستان بدلیل بارندگی های کمتر و البته همزمانی آن با پددیده گردوغبار در این استان، باعث شد که در برخی از پست های برق استان اتصالی ایجاد شده و حجم قطعی برق گسترده تر باشد.

به گزارش ایلنا، «هوشنگ فلاحتیان» معاون برق و انرژی وزیر نیرو ضمن تشریح آخرین وضعیت شبکه برق کشور گفت: در روزهای عمدتاً مشکلات مربوط قطعی برق یا نوسانات شبکه مربوط به استان های همدان، لرستان، مرکزی و خوزستان بوده که خوشبختانه در 3 استان اول در همان دقایق اولیه مشکلات برق برطرف شد و وضعیت به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: اما در خوزستان بدلیل بارندگی های کمتر و البته همزمانی آن با پددیده گردوغبار در این استان، باعث شد که در برخی از پست های برق استان اتصالی ایجاد شده و حجم قطعی برق گسترده تر باشد.

وی تأکید کرد: اما خوشبختانه از دیروز با اعزام بیش از 15 دستگاه مقره شور، پست ها و مقره ها شستشو داده شده و انشالله تا ساعات آینده عمده مشکلات این استان برطرف خواهد شد.

معاون برق و انرژی تصریح کرد: 8500 کیلومتر طول شبکه توزیع است و شستشو و بسامان کردن این شرایط مسلماً زمانبر خواهد بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز