خبرگزاری کار ایران

امروز صورت می گیرد؛

عرضه 30 هزار تن ذرت، گندم، روغن خام و شکر در تالار محصولات کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۶۵۵

تالار صادراتی بورس کالای ایران در دومین روز هفته شاهد عرضه 2 هزار و 600 تن قیر، عایق رطوبتی و گوگرد است.

به گزارش ایلنا و به نقل از بورس کالا، تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز یکشنبه 24 بهمن ماه، شاهد عرضه 30 هزار و 368 تن گندم، شکر، ذرت و روغن خام است.

تالار محصولات کشاورزی در این روز شاهد عرضه 2 هزار تن گندم دوروم، 21 هزار تن گندم خوراکی، 4 هزار و 300 تن شکر سفید، یک هزار تن شکر خام و 100 تن روغن خام سویا است.

علاوه براین، 3 هزار و 682 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی و یک هزار و 286 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی در این تالار عرضه می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه یک هزار و 140 تن مس مفتول، یک هزار و 500 تن مس کاتد و 20 هزار تن مس کم عیار، 12 تن کنسانتره فلزات گرانبها، 120 تن سولفور مولیبدن و 245 تن میلگرد را تجربه می کند.

بر اساس این گزارش، 15 هزار تن وکیوم باتوم، 18 هزار تن لوب کات، یک هزار و 500 تن گوگرد، 54 هزار و 550 تن انواع قیر، یک هزار و 700 تن سلاپس واکس، یک هزار و 859 تن مواد شیمیایی و 3 هزار و 789 تن مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، 635 تن خوراک دام و طیور شرکت خوراک دام پارس و 68 تن پودر نارگیل سریلانکا در بازار فرعی بورس کالای ایران عرضه می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز