خبرگزاری کار ایران

مدیر بیمه آتش‌سوزی بیمه البرز در گفتگو با ایلنا:

پلاسکو در قرنطینه است/ اجازه ارزیابی واحدها را نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۰۲۲

مدیر بیمه آتش‌سوزی بیمه البرز گفت: کل خسارت‌های پرداختی بیمه البرز به واحدهای خسارت دیده تحت پوشش این بیمه در ساختمان پلاسکو حدود 1.5 تا 2 میلیارد تومان براورد می‌شود.

علیرضا مقرب در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد آخرین وضعیت پرداخت خسارت‌های بیمه البرز به آسیب‌دیدگان ساختمان پلاسکو اظهار داشت: تاکنون خسارت سه واحد در ساختمان پلاسکو از سوی بیمه البرز تسویه شده و چهار پرونده دیگر که در بخش دیگری از برج واقع شده‌ و آسیب چندانی ندیده و سالم مانده‌اند باید برآورد خسارت شوند.

وی با بیان اینکه هنوز پلاسکو در قرنطینه است خاطر نشان کرد: در صورتی که اجازه ارزیابی سایر واحدها به ما داده شود و کارشناسان ما وارد محل شوند می‌توانیم برآورد خسارت مابقی واحدها را نیز داشته باشیم.

مقرب تصریح کرد: ضمن آنکه دو مورد از واحدهای تحت پوشش بیمه البرز نیز بیمه مرهونات بانکی هستند و صاحب مغازه از بانک وام گرفته است که در صورت تکمیل اطلاعات خسارتها پرداخت می‌شود.

وی افزود: همچنین دو واحد دیگر هم سالم بودند و آسیبی ندیده بودند که از لیست خسارت‌ها خارج شدند.

مقرب گفت: کل خسارت‌های پرداختی بیمه البرز به واحدهای خسارت دیده تحت پوشش این بیمه در ساختمان پلاسکو حدود 1.5 تا 2 میلیارد تومان برآ ورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز