خبرگزاری کار ایران

طی ۹ ماه سال جاری در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی محقق شد

تولید بیش از 29 میلیون بشکه میعانات گازی

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۴۱۵

میزان تولید میعانات گازی در فازهای شش، هفت و هشت مجتمع گاز پارس جنوبی در 9 ماه نخست امسال، بیش از 29 میلیون و 414 هزار بشکه بوده است.

به گزارش ایلنا، بهزاد سالاری، سرپرست مدیریت پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی متخصصان این مجتمع در جهت تولید پایدار گاز، اظهار داشت: در مسیر تحقق و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، تولید میعانات گازی پالایشگاه چهارم در 9 ماه امسال به 29 میلیون و 414 هزار و 980 بشکه رسید.

سالاری در ادامه عنوان داشت: در بازه‌ زمانی یادشده و در مسیر شکوفایی اقتصاد کشور، 20 هزار و نهصد و هشتاد و دو میلیون استاندارد مترمکعب گاز تولید شده است.

سرپرست مدیریت پالایشگاه چهارم با اشاره به رکورد بیشترین سهم تولید گاز صادراتی در این پالایشگاه اضافه کرد: آمارها حاکی از آن است که بالاترین حجم فرآورش گاز صادراتی در 9 ماه امسال، در روز نخست آبان‌ماه محقق شده که بالغ بر 88.95 میلیون استاندارد متر مکعب بوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پالایشگاه چهارم یکی از تأسیسات مهم و استراتژیک در حوزه‌ انرژی کشور محسوب می‌شود که در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی نیز به عنوان یک مجموعه‌ عظیم پالایشگاهی نقش بسیار موثری را ایفا می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: افزایش تولید و تأمین گاز یکی از اولویت‌های اصلی پالایشگاه چهارم است و خوشبختانه هر روز شاهد افزایش تولید و فرآورش گاز و بهبود وضعیت در این مجموعه بزرگ هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز