خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح مطالعاتی ارتقای کیفیت آب شرب شهرهای خراسان رضوی

جداسازی آب شرب و بهداشتی در دو شهر خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۵۸۶

تاکنون نسبت به اجرای دو پروژه جداسازی آب شرب از بهداشت و سایر مصارف در شهرهای بجستان و جنگل اجرا شده است.

به گزارش ایلنا، با اجرای طرح مطالعاتی ارتقای کیفیت آب شرب شهرهای استان خراسان رضوی، آب شرب و بهداشتی در دو شهر خراسان رضوی تفکیک شد.

 این مطلب را مدیر دفتر فنی و خدمات مهندسی شرکت آبفای خراسان رضوی اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح کیفیت آب شرب 72 شهر تحت پوشش آبفای استان به لحاظ شیمیایی و  فلزات سنگین رصد و بر اساس استاندارد 1053 ایران (ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی آب آشامیدنی) مورد سنجش قرار می‌گیرد.

"علی حاجی زاده" افزود: در صورت عدم تطابق کیفیت آب شهرها بااین استاندارد نسبت به اصلاح و ارتقای کیفیت آب باروش هایی از جمله حفر چاه‌های جدید، جداسازی مصارف آب شرب از سایر مصارف و تصفیه آب و ... برای ارتقای کیفیت آب با رعایت اولویت و تخصیص اعتبارات مورد نیاز اقدام خواهد شد.

به گفته وی در همین رابطه تاکنون نسبت به اجرای دو پروژه جداسازی آب شرب از بهداشت و سایر مصارف در شهرهای بجستان و جنگل اجرا شده است.

حاجی‌زاده اظتار داشت: مطالعات ارتقای کیفیت آب شهرهای سلطان آباد، ریوش، سبزوار و فریمان نیز به اتمام رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز