خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نفت:

آیت الله هاشمی مسائل مربوط به آب و انرژی را با جزییات دنبال می کردند

معاون توسعه و مهندسی شرکت نفت گفت که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مسائل بخش های توسعه ای کشور به ویژه انرژی و آب را بسیار عمیق و با جزییات و علاقه دنبال می کردند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا منوچهری در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش در جمع خبرنگاران در واکنش به فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی، با اشاره به دیدارهای خود با وی، اظهار کرد: من شخصا از ایشان خاطره زیادی دارم، چون معمولا سالی یک بار به دیدار ایشان می رفتم و در اواخر سال گذشته نیز جلسه ای طولانی داشتیم.

وی افزود: ایشان حدود یک ساعت درباره نفت، تجهیزات دریایی، مخازن و صادرات نفتی سوال کردند. با توجه به اینکه من در بخش آب و تاسیسات دریایی فعالیت داشتم متوجه میشدم که بسیار عمیق و با جزییات همه مسائل بخش انرژی و آب کشور را با علاقه دنبال می کردند و اگر پروژه ای تاخیر داشت اظهار نگرانی می کردند و اگر کاری قرار بود انجام شود و انجام نشده بود، ایشان این تصور را داشت که برای همه بخش های توسعه ای کشور به ویژه نفت و انرژی و آب و ... باید هدایت و راهبری و پیگیری کند.

معاون توسعه و مهندسی شرکت نفت ادامه داد: ایشان در ملاقات هایی که با وزرا، معاونان و ... داشتند، همیشه این مسائل را به تفصیل و ریز دنبال می کردند و این نشانگر آن بود که در سن 82 سالگی هم ذهن شان بسیار فعال بود و مسائل توسعه ای کشور را دلسوزانه دنبال می کردند.

منوچهری با اشاره به سفر اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی به جزیره خارک نیز، گفت: همین سفر اخیر به جزیره خارک، بیانگر علاقه و عشق ایشان به توسعه و سازندگی کشور بود.

 

کد خبر : ۴۴۶۶۰۲