خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۶۵۶

با حکم وزیر راه و شهرسازی، دکتر خیراله خادمی به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور منصوب شد.

به گزارش ایلنا ، وزیر راه و شهرسازی در حکمی خیراله خادمی را به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور منصوب کرد.

عباس آخوندی در این حکم آورده است:

"نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به ماده 19 اساسنامه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت منصوب می شوید.

لازم می دانم از زحمات و مساعی جناب آقای دکتر سعید محمدزاده در دوره تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی نمایم. از خدای بزرگ برای شما آرزوی توفیق دارم."

 خادمی دارای مدرک دکترای عمران و عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز است که پیش از این به عنوان معاون ساخت و توسعه راه‌ها در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور مشغول به خدمت بود. 

گفتنی است، پس از اینکه «علی نورزاد» از سمت خود در مدیریت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استعفا داد، «سعید محمدزاده» به عنوان مدیرعامل جدید این معاونت انتخاب شد که پس از استعفای «محسن پورسیدآقایی» از سمت مدیرعاملی شرکت راه آهن پس از سانحه قطار  مشهد، محمدزاده به عنوان مدیرعامل شرکت راه اهن انتخاب شد و کرسی مدیرعاملی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به خادمی رسید.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز