خبرگزاری کار ایران

۱۰ کیلومتر از محور هراز در هفته دولت افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۹۱۴

معاون ساخت وتوسعه راه‌ها با بیان اینکه ۱۰ کیلومتر از محور هراز محدوده پل سیاه بیشه تا روستای ناندل در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: ۲۰ کیلومتر از این مسیر تاپایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، خیرالله خادمی در بازدید از محور هراز، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و افزایش جبهه‌های کاری، ۱۰ کیلومتر دیگر از محور هزار حدفاصل سیاه بیشه تا روستای ناندل در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این ۱۰ کیلومتر شامل دو دستگاه تونل به طول یک کیلومتر، یک دستگاه پل بزرگ با دهانه ۴۷ متری و دیوارسازی به طول هشت کیلومتر است. معاون ساخت و توسعه راه‌ها با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در عملیات اجرایی این محور اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهر ماه تونل آبشار به طول هزار و ۱۰۰ متر در محدوده پلور به بهره برداری برسد که نقش بسیار مهمی در گشایش گره ترافیکی این مسیر دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور اتمام عملیات اجرایی ۱۰ کیلومتر دیگر این مسیر شامل تونل شماره ۵ و ۶  به طول سه کیلومتر در محدوده بایجان، محدوده پارک جنگلی به طول ۴ کیلومتر و تونل شماره d; محدوده لهاش تا سیاه بیشه و راه‌های طرفین به طول سه کیلومتر صورت گرفته است.

خادمی با اعلام این خبر از افتتاح ۲۰ کیلومتر از این مسیر تا پایان سال خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با بهره‌برداری این ۲۰ کیلومتر تا پایان سال محدوده پلیس راه بایجان تا آمل به طول ۶۰ کیلومتر پیوسته بزرگراه می‌شود.

وی اظهار داشت: طول این پروژه در محدوده استان مازندران ۱۰۱ کیلومتر است که ۴۶ کیلومتر از باند دوم مسیر در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده  و دارای ۱۷ کیلومتر تونل است که تا کنون ۱۲ کیلومتر آن حفاری شده و عملیات لاینینگ در  ۵ هزار و ۳۰۰ متر آن  تمام، که حدود ۲ هزار متر آن به بهره‌برداری رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز