خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

استیضاح وزیر اقتصاد تاثیری در بهبود وضعیت اقتصادی کشور ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۹۷۵

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مجلس شورای اسلامی گفت: باید به دنبال این باشیم که زیرساخت‌های اقتصادی، اصلاح نظام بانکی، نظام مالیاتی و سایر حوزه های اقتصادی را به سمتی ببریم که رشد اقتصادی کشور بهتر شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به صحبت‌هایی که در خصوص استیضاح وزیر اقتصاد مطرح می‌شود، گفت: نمی‌توانیم بگوییم که فقط وزیر اقتصاد در وضعیت کنونی اقتصاد و فضای کسب و کار، مقصر است زیرا او جزئی از سیستم اقتصادی کشور است.

رحیم‌ زارع ادامه داد: بانک مرکزی، وزارت کار، وزارت صنعت و دیگر سازمان ها همگی تاثیرگذار هستند. به همین دلیل من فکر نمی‌کنم با استیضاح وزیر اقتصاد وضعیت ما بهتر شود یا از رکود خارج شویم یا نرخ رشد اقتصادی را بالاتر برود.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به دنبال این باشیم که زیرساخت‌های اقتصادی، اصلاح نظام بانکی، نظام مالیاتی و سایر حوزه های اقتصادی را به سمتی ببریم که رشد اقتصادی کشور بهتر شود.

وی تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم با استیضاح وزیر، وضعیت معیشتی مردم تغییر کند البته بعضی از نمایندگان اتفاقاتی همچون موسسات مالی غیر قانونی یا پدیده شاندیز را عنوان می‌کنند که این مشکلات با استیضاح وزیر حل نمی‌شود بلکه باید با تعامل به دنبال احقاق حقوق مالباختگان باشیم.

زارع در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه چند ماه تا پایان عمر دولت فعلی باقی مانده است بهتر است بین مجلس و دولت تعامل بیشتری صورت گیرد زیرا به جریان انداختن این استیضاح در این ایام صورت خوشی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز