خبرگزاری کار ایران

امروز صورت می گیرد؛

تنوع عرضه در تالار محصولات صنعتی و معدنی

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۴۲۵

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز شاهد عرضه 51 هزار و 100 تن انواع قیر، 6 هزار تن گوگرد و 7 هزار و 540 تن انواع پلی اتیلن و پلی پروپیلن است.

به گزارش ایلنا و به نقل از بورس کالا، در این روز 6 هزار و 450 تن انواع ورق گرم C، ورق گرم B، ورق گالوانیزه، ورق سرد B، ورق قلع اندود و تختالSM شرکت فولاد مبارکه اصفهان به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

افزون بر این تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد عرضه 250 تن ورق گالوانیزه شرکت صنایع هفت الماس و یک هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران به صورت نقدی است.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه یک هزار تن قیر و 200 تن عایق رطوبتی را تجربه می کند.

بر اساس این گزارش یک هزار و 590 تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی، 2 هزار و 330 تن جو دامی، 100 تن ذرت دامی، 500 تن شکر سفید، 100 تن کنجاله سویا پلیت، یک هزار تن گندم خوراکی و یک هزار تن گندم دوروم نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

همچنین 3 هزار و 17 تن ذرت موجودی 8 انبار استان کرمانشاه و 7 تن جو انبار قزوین نیز در قالب گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی عرضه می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز