خبرگزاری کار ایران

معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت:

قراردادهایی به ارزش ١٠ میلیارد دلار امسال در صنعت نفت امضا می‌شود

معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: تا پایان سال ٩٥ قراردادهایی به ارزش ١٠ میلیارد دلار در صنعت نفت و گاز ایران امضا می شود.

به گزارش ایلنا، امیر حسین زمانی نیا، معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت، در حاشیه امضای تفاهم‌نامه اولیه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با شرکت انگلیسی - هلندی شل تصریح کرد: امضای این تفاهم‌نامه، گام بسیار مهمی برای آغاز فعالیت شرکت شل در صنعت پتروشیمی ایران است که امیدواریم هرچه سریعتر عملیاتی شود.

وی با ابراز خوش بینی به اجرایی شدن این تفاهم‌نامه اولیه، افزود: با مهارت و مدیریتی که در صنعت پتروشیمی ایران دیده می‌شود مطمئن هستیم که پروژه‌های در حال اجرای صنعت پتروشیمی ایران حتی زودتر از پروژه‌های صنایع نفت و گاز اجرایی و عملیاتی می شوند.

معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت عنوان کرد: ما به دنبال آن هستیم که امسال قراردادهایی به ارزش حداقل ١٠ میلیارد دلار در صنعت نفت و گاز امضا کنیم.

مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و هانس نای کمپ، معاون رئیس دفتر شرکت شل در ایران با حضور امیر حسین زمانی نیا، معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت، سوزانا ترستال سفیر هلند در تهران و فندر، معاون سفیر انگلیس در ایران تفاهم‌نامه اولیه ای برای همکاری در صنعت پتروشیمی امضا کردند.

 

کد خبر : ۴۱۸۷۷۳