خبرگزاری کار ایران

پاسخ معاون شعب بانک شهر به اظهارات رئیس سازمان نظام مهندسی تهران

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۹۳۶

پس از اظهارات رئیس سازمان نظام مهندسی تهران در نشست خبری روز گذشته که در آن ادعاهایی در خصوص برخی اقدامات بانک شهر مطرح شده بود، بانک شهر در جوابیه به رئیس سازمان نظام مهندسی به ادعاهای طرح شده در سخنان آقای بیطرف پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، متن جوابیه معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر به رئیس سازمان نظام مهندسی تهران به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس بی‌طرف

 ریاست محترم سازمان نظام مهندسی تهران

پیرو مطالب عنوان شده در بخشی از نشست خبری جنابعالی در تاریخ 1395/07/13 و مطالبی که در خلال این نشست در خصوص بانک شهر و تفاسیر جنابعالی از شکایت کیفری سازمان نظام مهندسی استان تهران از این بانک برشمرده شده و در برخی رسانه‌ها منتشر شده و با توجه به کذب و بی‌پایه و اساس بودن مطالب عنوان شده مواردی را به شرخ ذیل اعلام می‌دارد.

1- اقدامات شعبه اعلامی توسط جنابعالی در اعطای تسهیلات و اخذ وثایق و تنظیم عقود بانکی کاملا منطبق بر مقررات بانک مرکزی و در چارچوب قوانین صورت پذیرفته است.

2- وثیقه گذاری سپرده سازمان نظام مهندسی استان تهران بنا بر درخواست و توافق هیئت مدیره وقت آن سازمان و تسهیلات گیرنده بوده است که این مهم نیز در حیطه مقررات بانک مرکزی صورت پذیرفته است.

3- امضا و مهر قرارداد توثیق نیز مطابق عرف نظام بانکداری انجام شده و هیچگونه جعلی توسط شعبه صورت نگرفته ، بلکه ادعای جعل، اختلاف بین دو هیئت مدیره فعلی و قبلی سازمان نظام مهندسی استان تهران می‌باشد که در مرحله انجام کارشناسی است.

خاطرنشان می‌سازد در شرایطی که شکایت آن سازمان علیه هیئت مدیره وقت سازمان نظام مهندسی استان تهران در بازپرسی محترم در حال رسیدگی بوده و تاکنون به صدور حکم منجر نشده است اعلام جعل و انتساب آن به بانک شهر ضمن آنکه حاکی از بی‌اطلاعی جنابعالی از موضوعات مطروحه در دعوای بین دو هیئت مدیره است. نشر اکاذیب تلقی گردیده و این بانک حق اقدام قضایی را به برای خود محفوظ می‌داند.

محمد کیایی

معاون شعب و توسعه بازاریابی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز