خبرگزاری کار ایران

کشف بزرگ‌ترین محموله هرویین در گمرک لطف‌آباد

کارکنان گمرک با کشف محموله ۵۳۶ کیلوگرمی هرویین در مرز لطف‌آباد با افتخار آبروی نظام را حفظ کردند.

به گزارش  ایلنا از روابط عمومی گمرک ایران، حجت الاسلام والمسلمین ملکی که در نماز جمعه شهرستان درگز سخنرانی می‌کرد با بیان این مطلب گفت: عزیزان ما در گمرک لطف‌آباد زحمت کشیدند و این محموله را کشف و در مقابل برخی کشورها با افتخار آبروی نظام را حفظ کردند.

وی افزود: آنطور که به من اطلاع دادند این محموله بیش از ۵۳۶ کیلوگرم بوده است، آفرین به همت کارکنان گمرک که این نشان‌دهنده صداقت و عدالت در میان آنهاست.

امام جمعه درگز ادامه داد: من به این عزیزان تبریک می‌گویم و از یکایک آنها تشکر می‌کنم و به مسؤولان استان تأکید می‌کنم که حتماً از این عزیزان باید قدردانی شود.

قربان کریمی مدیرکل گمرک لطف‌آباد شهرستان درگز نیز در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت موضوع کشف محموله بزرگ هرویین در این گمرک به اتفاق جمعی از همکاران خدمت امام جمعه رسیدیم و گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات گمرک ازجمله کشف محموله بزرگ هرویین و نقش سامانه جامع گمرکی و زیرسامانه‌های مربوط در کشف آن را ارائه دادیم.

این گزارش حاکی است، کارکنان گمرک لطف‌آباد شهرستان درگز هفته گذشته با کمک دستگاه کنترلی ایکس‌ری و با استفاده از سامانه جامع گمرکی از یک دستگاه تریلی قرقیزی که راننده آن اهل کشور ترکیه بود مقدار ۵۳۶کیلو و ۷۹۵ گرم هرویین کشف کردند که این محموله بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین کشف مواد مخدر ترسط مأموران گمرک طی سال‌های اخیر به‌شمار می‌رود.

 

کد خبر : ۳۹۱۳۶۱