خبرگزاری کار ایران

رئیس امور سرمایه گذاری مجامع و سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس:

3 درصد سود ناخالص سالیانه هلدینگ خلیج فارس با حریق تحت تاثیر قرار گرفت

رئیس امور سرمایه گذاری مجامع و سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به سازمان بورس اوراق بهادار اعلام کرد ؛ با آتش سوزی واحد پارازایلین تنها 3 درصد از سود ناخالص بوعلی سینا تحت تاثیر قرار می گردد و این شرکت تحت پوشش کنسرسیوم بیمه ای با مدیریت بیمه ایران است .

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ خسرو رحمتی رئیس امور سرمایه گذاری مجامع و سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به سازمان بورس اوراق بهادار اعلام کرد ؛ با آتش سوزی واحد پارازایلین تنها 3 درصد از سود ناخالص بوعلی سینا تحت تاثیر قرار می گردد و این شرکت تحت پوشش کنسرسیوم بیمه ای با مدیریت بیمه ایران است .

در  نامه هلدینگ خلیج فارس به سازمان بورس آمده است؛ نظر به اینکه به علت حریق ایجاد شده درپتروشیمی بوعلی سینا واحد پارزایلین از مدار تولید خارج شده است لذا به استحضار می رساند به موجب این اتفاق کمتر از 3 درصد از سود ناخالص سالیانه این شرکت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است؛ شرکت پتروشیمی بوعلی سینا تحت پوشش کنسرسیوم بیمه ای با مدیریت بیمه ایران است که با تعیین خسارت وارده عملیات بازسازی این واحد تولیدی آغاز خواهد شد.

بدیهی است تمام واحدهای پتروشیمی بوعلی سینا بجز واحد پارزایلین تا یک ماه آینده به مدار تولید باز می گردد و تا زمان راه اندازی این واحد تولیدی کمبود محصول توسط واحدهای جایگزین از جمله پتروشیمی بندرامام جبران خواهد شد.

photo_2016-07-09_09-54-27

 

 

کد خبر : ۳۸۸۲۲۹