خبرگزاری کار ایران

از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت:

تقدیر ویژه از مونسان به دلیل اقدامات مناسب در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در کیش

ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری از دکتر مونسان تقدیر ویژه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش؛ با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در راستای مبارزه با مواد مخدر و همچنین برنامه های گسترده فرهنگی پیشگیری با رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر در سطح جزیره کیش، علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری مورد تقدیر و تشکر ویژه قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، در بخشی از لوح سپاس ستاد مبارزه با موادمخدر نهاد ریاست جمهوری به آقای دکتر مونسان آمده است: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، لوح افتخاری زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که موجب مباهات خدمتگزاران بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال خواهد بود .

نظر به اقدامات شایسته انجام شده در حوزه پیشگیری از اعتیاد در منطقه آزاد کیش ، لازم می دانم از جنابعالی و همکاران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آن منطقه تشکر و قدردانی نمایم .

استمرار حمایت های جنابعالی به منظور آگاه سازی و سالم سازی جامعه جهت جلوگیری از گسترش  و توسعه آسیب های اجتماعی که اعتیاد یکی از عوامل مهم و بارز آن می باشد مورد تاکید و انتظار است.

گفتنی است، حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به ترتیب مسئولیت رئیس و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر نهاد ریاست جمهوری را به عهده دارند.

کد خبر : ۳۷۵۹۷۰