خبرگزاری کار ایران

31 فروردین ماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان 94

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت:‌ مؤدیان مالیات بر ارزش افزوده برای ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان 1394 تا پایان فروردین ماه 1395 فرصت دارند.

به گزارش ایلنا از رسانه مالیاتی ایران، علیرضا طاری‌بخش با اعلام این مطلب گفت: طبق قانون مهلت ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده 15 روز پس از پایان هر فصل است، اما برای فصل زمستان که با تعطیلات نوروزی توام است و فرصت اندکی برای تنظیم و ارسال اظهارنامه وجود دارد، برای اینکه مشکل قانونی در این زمینه پیش نیاید با ابلاغ بخشنامه از سوی رئیس کل سازمان این مهلت تا پایان فروردین ماه سال جاری تمدید شده است.

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: براساس بخشنامه صادره از سوی رئیس کل سازمان امور مالیاتی برای کسانی که نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات دوره زمستان سال 1394 تا پایان فروردین 1395 اقدام نمایند، تسهیلات بخشودگی قانونی جرایم اعمال می شود.

وی خاطرنشان کرد: کلیه مودیان مشمول می توانند اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان سال 1394 را به صورت الکترونیکی از طریق سامانه WWW.EVAT.IR تا 31 فروردین ماه 1395 ارسال کنند.

 

کد خبر : ۳۶۲۲۷۱