خبرگزاری کار ایران

پورزرندی دراولین نشست شورای عالی مدیران در سال ۹۵:

بانک شهر در مسیر اقتصاد مقاومتی با اقتدار عمل می‌کند

مدیر عامل بانک شهر در نخستین نشست شورای عالی مدیران این بانک، خدمات صورت گرفته در ایام نوروز را اولین گام در راستای تحقق شعار سال در مسیر اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش ایلنا از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین محمدپورزرندی دراولین  نشست شورای عالی مدیران در سال 95، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه بانک در ایام تعطیلات اظهار کرد: خانواده بزرگ بانک شهر پیش از آغاز نوروز و از همان لحظات ابتدایی سال نو، با تشکیل تیمی متشکل از مدیران و کارکنان این بانک، تمام تلاش خود را برای ارایه خدمات به بهترین شکل به شهروندان و مسافران نوروزی به کار بستند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ایشان سال 95را سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامیدند و بانک شهر با خدمات خود نشان داد که تمام توان خود را در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری به کار بسته و نخستین گام خود را در این راه با اقتدار برداشت.

پورزرندی در ادامه تصریح کرد: بانک شهر با تلاش خود در این ایام ثابت کرد که رضایت شهروندان را در اولویت برنامه های خود دارد و تمام تلاش خود را خواهد کرد که سال جدید با همکاری و تعامل این بانک، شهرداری ها و شهروندان، شاهد کسب موفقیت های بزرگ دیگری همچون سال های قبل باشیم و خشنودی هرچه بیشتر شهروندان را کسب کنیم.

به گفته مدیرعامل بانک شهر، تلاش در مسیر اقتصاد مقاومتی در عمل به شهروندان ثابت شد  و با تلاشی مضاعف در ادامه راه نیز در این مسیر اقدام خواهیم کرد.

 

کد خبر : ۳۵۷۶۵۰