خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل به‌پخش:

تمایل عربستان برای شروع دوباره همکاری/ سرمایه‌گذاری میلیاردی سوئیسی‌ها در صنعت چای ایران

مدیرعامل به‌پخش از تمایل طرف عربستانی این شرکت برای شروع همکاری بعد از بحران آتش‌سوزی سفارت خبر داد.

به  گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل به‌پخش در نشست خبری خود در پاسخ به ایلنا؛ از تمایل شرکت صافولا برای شروع همکاری بعد از بحران آتش‌سوزی سفارت خبر داد.

جواد ظهیری افزود: در چند روز اخیر شرکت صافولای عربستان که در زمینه روغن مایع با ما همکاری می‌کرد؛ اظهار تمایل کرده که دوباره این همکاری‌ها آغاز شود و فعلا گفت‌وگوهایی در سطح اولیه انجام گرفته که در صورت جدی شدن مذاکرات آن را اعلام خواهیم کرد.

وی درخصوص شریک خارجی این شرکت گفت: ما بلافاصله پس از برجام با یک شرکت سوئیسی قرارداد امضا کردیم و این شرکت در زمینه صنعت چای در کشور سرمایه‌گذاری کرده است.

ظهیری ادامه داد: هزینه تبلیغات، احداث کارخانه و تمام فرآیند تولید جزو آورده‌های این شرکت است که بالغ بر میلیاردها تومان می‌شود و به‌پخش نیز وظیفه پخش سراسری آن را به عهده دارد که به زودی محصولات تولیدی این شرکت تحت عنوان چای ماسوله راهی بازار کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: باتوجه به باز شدن فضای بین‌المللی و رفع تحریم‌ها امیدواریم علاوه بر این شرکت سوئیسی با دیگر شرکت‌های مطرح وارد مذاکره شویم و از ظرفیت خوبی که ایران برای صادرات مجدد به کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای میانه دارد استفاده کنیم.

کد خبر : ۳۵۳۱۳۸