خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت خودرو ولوو مطرح کرد:

محیط زیست اولویت اصلی خودروسازی ولوو

لانستد گفت: اهمیت دادن به حفظ محیط زیست همواره سرلوحه کار ولوو قرار گرفته است و به همین علت در تولید موتورهای یورو 5 در کامیون‌ها و کشنده‌ها جزو اولین‌ها بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل شرکت خودرو ولوو در سومین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اظهار کرد: ولوو رابطه بسیار خوبی با ایران دارد و سابقه همکاری 60 ساله این خودروسازی با ایران موید چنین امری است و به همین خاطر است که ما با همکاری شرکت سایپا آخرین مدل FH را در ایران تولید می‌کنیم و فکر می‌کنم در آینده نزدیک این خودرو وارد بازار ایران شود.

مارتین لانستد با اشاره به فعالیت‌های اخیر ولوو در ساخت دستگاه‌های مختلف صنعتی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های ولوو طی سالیان اخیر عقب نماندن از تکنولوژی بوده به همین علت به صورت مداوم با شرکای خود آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا را بررسی می‌کنیم و در صورت لزوم در خودروهای خود بکار می‌گیریم.

عضو هیات مدیره شرکت ولوو تصریح کرد: ولوو اینک در بخش خودروهای سواری، دستگاه‌های عظیم ساخت و ساز، خودروهای تجاری و کشنده‌ها فعالیت‌های مثبتی دارد که همگی آنها مبتنی بر محیط زیست هستند.

وی درخصوص مسائل محیط زیستی در روند تولید خودرو گفت: اهمیت دادن به حفظ محیط زیست همواره سرلوحه کار ولوو قرار گرفته است و به همین علت در تولید موتورهای یورو 5 در کامیون‌ها و کشنده‌ها جزو اولین‌ها بوده‌ایم.

 

کد خبر : ۳۵۱۹۷۴