خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات کشاورزی و صنعتی در گفت‌وگو با ایلنا:

انتخابات مجلس، رفراندوم برای تایید برجام است

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۷۰۷

این انتخابات یک رفراندوم و کسب نظر عمومی در رابطه با رویکرد دولت در خصوص برجام است.

رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات کشاورزی و صنعتی در گفتگو با ایلنا در خصوص لزوم شرکت در انتخابات گفت: انتخابات مجلس یکی از تاثیر گذارترین حضور مردم در صحنه‌های سیاسی کشور است و همه باید در پای صندوق های رای حضور داشته باشند.

علی توسطی اظهار داشت: تفکر اصلاح طلبی در ایران سابقه 100 ساله دارد و اگر در یک قرن گذشته این تفکر اثر بخشی خود را در زمینه های اجتماعی فرهنگی و خصوصا اقتصادی گذاشته بود و با اصول پیش می رفت اکنون وضعیت کشور به گونه ای دیگر بود.

وی افزود: این را باید قبول کنیم که برای رسیدن به وضعیت بهتر، اصلاحات جزئی لاینفک است و برای تغیرات اجتماعی و اقتصادی باید این راه را در پیش گرفت هر چند تغییرات با تفکر تند و بسته حاصل نمی شود.

توسطی تصریح کرد: اکنون پس از برجام دنیا چشم به این انتخابات دارد زیرا به دنبال این است که ببیند برجام در منظر مردم ایران چگونه بوده است. این انتخابات یک رفراندوم و کسب نظر عمومی در رابطه با رویکرد دولت در خصوص برجام است و اینکه آیا مردم از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها حمایت می کنند یا نظر آنها به آن منفی است.

 رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات کشاورزی و صنعتی در پایان افزود: من به عنوان رئیس این اتحادیه و از منظر جایگاه حقوقی که دارم تمام هم صنفان خود را برای حضور در این انتخابات دعوت می کنم و از انتظار دارم که با چشمانی باز و با توجه به آینده اقتصادی کشور و سرنوشت سیاسی میهن تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز