خبرگزاری کار ایران

کشورهای حاشیه خلیج فارس و CIS تحت پوشش محصولات حلال قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۰۱۳

مدیرعامل هلدینگ تجارت فراسو گفت: جذب تولیدکنندگان معتبر ایرانی و بین‌المللی جهت کمک به به‌روز شدن این صنعت در داخل کشور از اهداف نمایشگاه بین‌المللی محصولات پروتئینی حلال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هرمز مهبد در نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته عمده‌ترین دلیل برگزاری نمایشگاه MEAT EX در ایران را جمعیت 80 میلیونی آن دانست و گفت: در ایران تعداد گیاهخواران محدود و همچنین از قدیمی‌ترین کشورهای منطقه است که در زمینه تولید محصولات پروتئینی بوده است.

مهبد ادامه داد: بیشترین تعداد تشکل‌های صنفی و کارخانجات تولیدی نسبت به سایر کشورهای همسایه در ایران وجود دارد و همچنین بیشترین میزان صادرات محصولات پروتئینی نیز نسبت به سایر کشورهای خاورمیانه متعلق به ایران است.

وی همچنین به کیفیت مطلوب محصولات تولید‌شده اشاره کرد و گفت: ارتباط تجاری با اکثر کشورهای مسلمان از دلایل دیگر برگزاری این نمایشگاه در ایران است.

مدیرعامل هلدینگ تجارت فراسو با بیان اینکه سه دسته نمایشگاه محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی داریم، افزود: رویکرد ما درخصوص برگزاری این نمایشگاه منطقه‌ای بوده و سعی داریم در آینده‌ای نزدیک آن را به سطح بین‌المللی ارتقا دهیم.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه MEAT EX تنها نمایشگاه تخصصی حلال در جهان است، تصریح کرد: این نمایشگاه دربرگیرنده هر دو بخش صنعت و محصولات پروتئینی بوده است.

مهبد تاکید کرد: در این نمایشگاه برنامه‌های B2B، سمینار، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های اختصاصی ارتباط تولیدکنندگان با مصرف‌کنندگان را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه پرتال اختصاصی برای همتایابی تجاری وجود دارد.

وی به اهداف این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در بخش صنعت جذب تولیدکنندگان معتبر ایرانی و بین‌المللی برای کمک به به‌روز شدن این صنعت در داخل کشور مدنظر است.

مهبد افزود: در بخش محصول نیز جذب حداکثر بازدیدکنندگان بین‌المللی و مسلمان جهت کمک به صادرات محصول‌های ایرانی مدنظر قرار گرفته است.

مهبد تاکید کرد: ما نمی‌توانیم تمام بازارها را که مسلمان‌نشین هستند تحت پوشش قرار دهیم. اما کشورهای حاشیه خلیج فارس و CIS در برنامه ما قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه تولیدکنندگان، سازندگان انواع ماشین‌آلات مرتبط با صنعت، سازندگان انواع یخچال، ماشین‌های حمل و سیستم حمل‌ونقل و انبارداری، سازندگان تجهیزات فروشگاه‌های پروتئینی و ارائه‌دهندگان صنعتی و فروشگاهی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز