خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر صنعت از غرفه «تکران مبرد» در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۵۹

مهندس نعمت زاده ضمن تقدیر از تلاش مدیران شرکت «تکران مبرد» در پیشبرد تولید ملی و ساخت محصولات با کیفیت در کشور، به طور دقیق محصولات ایستکول را مورد بررسی قرار داد.

وزیر صنعت معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از غرفه «تکران مبرد» تولیدکننده لوازم خانگی " ایستکول " بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، مهندس نعمت زاده ضمن تقدیر از تلاش مدیران شرکت «تکران مبرد» در پیشبرد تولید ملی و ساخت محصولات با کیفیت در کشور، به طور دقیق محصولات ایستکول را مورد بررسی قرار داد.

در حین این بازدید که مهندس هاشمی استاندار تهران نیز وزیر صنعت معدن تجارت را همراهی می کرد مهرداد محمدی مدیرعامل، فرایند تولید و ساخت محصولات ایستکول را توضیح داد و دلایل موفقیت های گسترده این شرکت در تولید و توسعه یخچال - فریزرهای سایز کوچک را تشریح کرد.

نعمت زاده نیز با تایید این موضع، بر دقت تولید کنندگان برای ساخت محصولات با کیفیت تاکید کرد و گفت: گاهی اوقات توجه به نکات ریز برای تولید محصول به طور کامل تولیدات ملی را رقیب اصلی تولیدات خارجی می کند و به سادگی می تواند جایکزین محصولات خارجی در بازار باشد.

شرکت تکران مبرد با بیش از ۴۰ سال سابقه در تولید لوازم خانگی هم اکنون تنها تولید کننده تخصصی لوازم خانگی کوچک در کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز