خبرگزاری کار ایران

در حاشیه بازدید از صنایع غذایی ۲۰۲ ؛

مدیر خط تولید مانع بازدید خبرنگاران از مراحل تولید ناگت و کالباس شد!

عصبانیت مدیر تولید به حدی بود که خبرنگاران را از سالن تولید بیرون کرد و حتی صحبتهای نماینده وزارت صنعت نتوانست وی و سایر همکارانش را قانع کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته گذشته تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به دعوت وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بازدید از کارخانه صنایع غذایی 202 در این کارخانه حضور یافتند. به هنگام بازدید از این کارخانه، هنگامی که آنها به سالن پروسه تولید خمیر کالباس ، سوسیس و ناگت وارد شدند و عکاسان شروع به عکس گرفتن کردند،  مدیر خط تولید با سراسیمگی و آشفتگی از عکاسان خواست که عکس نگیرند و خبرنگاران نیز در مورد خمیر سوسیس و کالباس و ناگت، سوال نکنند.

عصبانیت مدیر تولید به حدی بود که خبرنگاران را از سالن تولید بیرون کرد و حتی صحبت‌های نماینده وزارت صنعت نتوانست وی و سایر همکارانش را قانع کند.

با توجه به برخورد زننده پرسنل مجموعه صنایع 202 و ترس آنها از بازدید خبرنگارن از پروسه تولید سوسیس و کالباس، خبرنگاران به نشانه اعتراض مجموعه را ترک کردند که مدیر کارخانه در آخرین لحظات با حضور در اتوبوس وزات صنایع از خبرنگاران عذر خواهی کرد و سازمان صنعت،معدن و تجارت استان البرز را مقصر این اتفاق دانست که به آنها اطلاع ندادند که خبرنگار برای بازدید می‌آیند تا کارخانه تمهیدات لازم را بیاندیشد!!!

محمدرضا شیخانی مدیر روابط عمومی سازمان صنایع استان البرز در گفت‌وگو با ایلنا ضمن رد این ادعا گفت: ما از 3 روز قبل به صورت کتبی به مدیر عامل این مجموعه حضور خبرنگاران را اطلاع داده بودیم و حتی خود من با مدیر عامل این مجموعه به صورت تلفنی صحبت کردم که ایشان گفت: من در آن روز نیستم ولی هماهنگی‌های لازم را انجام خواهم داد.

معلوم نیست مدیران این صنعت غذایی بر چه اساسی باید از قبل در مورد حضور خبرنگاران اطلاع داشته باشند تا تمهیدات لازم را بیاندیشند؟ مگر در غیاب خبرنگاران چه اتفاقاتی در این سالن رخ می‌دهد؟ از سوی دیگر برای چه مسولان این کارخانه از بازدید خبرنگاران از انبار گوشت و مرغ‌های مصرفی تا این حد هراس دارند که حتی حاضر هستند خبرنگاران را اخراج کنند ولی کسی از این انبارها و خمیرها بازدید نکند؟

کد خبر : ۳۴۲۵۸۰