خبرگزاری کار ایران

دیوان‌دری:

روزانه 100 میلیون تراکنش بانکی صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۰۵۸

100 میلیون تراکنش روزانه صورت می‌گیرد که این میزان از تعداد جمعیت کشور بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیوان‌دری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی در پنجمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری که با حضور رئیس بانک کل مرکزی و مدیران ارشد نظام بانکی برگزار شد ضمن تقدیر از آثار پژوهشگران و مدیران پژوهشی منتخب حوزه پول و بانک گفت: از هر بانک یک پژوهشگر برتر معرفی شد که از میان این 18 تن 6 تن به عنوان پژوهشگر برتر و 12 تن دیگر پژوهشگران در رتبه‌های دیگر بودند.

وی افزود: خوشبختانه از سال 90 به بعد تعداد پژوهشگران افزایش یافته و روند مثبتی را به همراه داشته است.

دیوان‌دری با اشاره به اهداف پژوهشکده پولی و بانکی گفت: اجرای طرح‌های پژوهشی بزرگ ملی و ارزی و بانکداری الکترونیک بر عهده این پژوهشکده است و پروژه‌های ملی ارزیابی سلامت بانکداری کشور  چشم‌‌انداز صنعت خدمات مالی کشور و تدوین مدل‌های بانکداری از دیگر اهداف این پژوهشکده است.

وی با اشاره به تراکنش روزانه بانکی در کشور گفت: 100 میلیون تراکنش روزانه صورت می‌گیرد که این میزان از تعداد جمعیت کشور بیشتر است. بانک‌ها محور اصلی فعالیت مردم در کشور هستند و باید فاصله‌ای که هم‌اکنون در خصوص پژوهش در ایران با سایر کشورها به وجودآمده را از بین برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز