خبرگزاری کار ایران

ادعای قابل توجه قائم مقام نعمت زاده در روزهای ابتدای وام ۲۵ ملیونی:

خسروتاج: از سقف اعتبار و فروش بی اطلاعم

نکته ای که در این طرح بسیار برجسته است حمایت بی چون و چرای مسئولین وزارت صنعت از دو خودروساز جاده مخصوص کرج و خالی شدن پارکینگ های آنان بوده است .

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارنامه طرح وام 25 میلیونی که به جای 6 ماه 6 روزه به اتمام رسید نمره قابل قبولی از سوی مردم دریافت نکرد زیرا این طرح  تنها مردم را سرگردان کرد و با انتشار اخبار ضدو نقیض و عدم شفاف سازی از سوی مسئولین دولتی همراه بود که تنها منجر به بلاتکلیفی مردم شد.

بر این اساس در آغاز این طرح قرار بود بازپرداخت تسهیلات هفت ساله باشد که به 4 سال تقلیل یافت همچنین زمان تحویل خودرو نیز از 30 روز به 90 روز افزایش یافت و در نهایت به جز افزایش بهای پیش پرداخت ها برای مشتریان اعلام شد سفته نیز پذیرفته نیست و تنها چک قابل قبول خواهد بود.

نکته ای که در این طرح بسیار برجسته است حمایت بی چون و چرای مسئولین وزارت صنعت از دو خودروساز جاده مخصوص کرج و خالی شدن پارکینگ های آنان  بوده است .

حال سوال مهمی که مطرح می شود این است که آیا با خالی شدن پارکینگ خودروسازان کشور از رکود خارج شده است ؟

این در حالی است که بانک مرکزی در ابتدای این طرح اعلام کرده بود وزارت صنعت ، معدن و تجارت تنها برای 110 هزار خودرو اقدام به فروش کند اما مجتبی خسروتاج در روزهای ابتدایی این طرح و با حضور در نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در مورد این موضوع گفته بود تا جایی که ظرفیت داشته باشند جلو می روند زیرا بانک اعلام آمادگی کرده تا وام را با سود 16 درصد تا 6 ماه ارائه دهد اما امروز قائم مقام وزیر صنعت در حاشیه نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفته است از ابتدای طرح سقفی برای تعداد فروش اقساطی در نظر گرفته شده بود اما برای جلوگیری از حرف و حدیث ها اعلام نکرده اند.

 

کد خبر : ۳۲۲۰۰۶