خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام شرکت توزیع برق استان تهران مطرح کرد:

تامین نیاز بخش صنعت با حمایت از سرمایه‌گذاری در تولید برق

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۵۰۶

قائم‌مقام شرکت توزیع برق استان تهران گفت: در دوره پساتحریم با حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه تولید برق، نیاز برقی بخش صنعت را تامین می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، حسن شاکری در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران اظهار داشت: با توجه به اینکه 43 درصد از مشترکین شرکت توزیع برق استان تهران را مشترکین صنعتی در برمی‌گیرد، یکی از ضرورت‌هایی که این شرکت در دوران پساتحریم با آن مواجه خواهد بود تامین برق برای توسعه فعالیت‌های بخش صنعت است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه‌های بین المللی صنعت برق تعامل لازم بین تامین کنندگان، سازندگان و استفاده کنندگان از تجهیزات برقی به خوبی ایجاد می‌شود و طرفین ارزش افزوده ناشی از بهره‌وری را به دست می‌آورند.

شاکری تصریح کرد: از آنجا که حضور سرمایه‌گذاران خارجی در این نمایشگاه بسیار چشمگیر است می‌توان در زمینه بهره‌گیری از توانمندی‌های مالی و فنی کشورهای خارجی در زمینه توسعه فعالیت‌های صنعت در دوره پساتحریم بهره بگیریم.

وی ادامه داد: هم‌زمان با سرمایه‌گذاری‌های خارجی می‌بایست تمهیدات لازم برای تامین منابع داخلی نیز در نظر گرفته شود تا بتوان در زمینه ارائه خدمات مطمئن برقی به رشد صنعت در دوران یاد شده در کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز