خبرگزاری کار ایران

مدیر امور منابع آب تهران بزرگ خبر داد:

رفع تصرف 4 هزار مترمربع از بستر رودخانه جاجرود در شهرستان پردیس

مدیر امور منابع آب تهران بزرگ اعلام کرد: با تخریب یک رستوران غیرمجاز در بستر رودخانه جاجرود بیش از چهار هزار مترمربع از بستر این رودخانه آزادسازی شد.

به گزارش ایلنا، وحید مرادی نسب در جریان تخریب یک باب مجتمع رستورانی در بخش جاجرود شهرستان پردیس گفت: با اخذ دستور قضایی و با حضور دادستان و نیروی انتظامی شهرستان پردیس یک باب مجتمع رستورانی معروف به ریورساید که به صورت غیرمجاز در بستر رودخانه جاجرود ساخته شده بود، تخریب شد.

مرادی نسب با تاکید بر اینکه حفاظت و حراست از مجاری آب های سطحی از اهمیت ویژه ای برای شرکت آب منطقه ای تهران برخوردار است، اظهار کرد: این امور به عنوان متولی مسائل آبی در حوزه عملکرد خود با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیرزمینی برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

وی یادآور شد: این ساخت و ساز غیرمجاز شامل محوطه سازی، جدول کشی، کف سازی و خاکریزی، دیوارکشی، محصور نمودن، ایجاد تاسیسات، احداث حوضچه و استخر، آلاچیق و سالن پذیرایی شیشه ای بوده که به صورت غیرمجاز در بستر رودخانه ساخته شده بود و به طور کامل و با حجم نخاله ای در حدود دو هزار مترمکعب تخریب شد.

مرادی نسب همچنین هشدار داد: این امور با هرگونه تخلف در آب‌های سطحی و زیرزمینی برخورد قانونی و جدی خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: در آینده نزدیک و در راستای اجرای قانون توزیع عادلانه آب و حفاظت از آب‌های سطحی حوزه عملکرد تعداد پنج دستور قضایی برای اجرا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر : ۳۱۶۳۷۴