خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه مشترک بین بانک گردشگری و بانک توسعه تعاون

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۸۰۲

بانک گردشگری و بانک توسعه تعاون تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک گردشگری ، این تفاهم نامه که به امضای علی اصغر سفری مدیر عامل بانک گردشگری و محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون رسید دو طرف بر همکاری متقابل تاکید کردند. در این مراسم علی اصغر سفری با اشاره به زمینه های همکاری مشترک گفت: با توجه به زمینه های مشترک بین دو بانک در خصوص فناوری امکان همکاری مناسبی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اجرایی شدن برجام فعالیت های ارزی حوزه دیگری است که همکاری مشترک دو بانک می تواند نتیجه بخش باشد و بانک گردشگری مایل است در این خصوص از تجربیات بانک توسعه تعاون استفاده کند.

مدیر عامل بانک گردشگری ابراز امیدواری کرد که همکاری گسترده ای بین بانک گردشگری و بانک توسعه تعاون در زمینه آموزش و برگزاری سمینار های مشترک و همچنین حوزه بازار یابی آغاز شود.

در ادامه این نشست محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک توسعه تعاون نیز در خصوص همکاری مشترک بین دو بانک ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت : ایده های خوبی از سمت بانک گردشگری وجود دارد که این ایده ها باعث می شود بتوانیم همفکری و عمکاری خوبی با بانک گردشگری داشته باشیم.

وی همچنین افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از تجربیات بانک گردشگری و همفکری با این بانک با حداقل هزینه بیشترین هم افزایی را داشته باشیم. گفتنی است که همکاری مشترک بین بانکها در اقتصاد بانک محور ایران باعث رشد بانکها و بهبود خدمات رسانی به مشتریان می شود که بانک گردشگری در همین راستا به ایجاد زمینه همکاری متقابل با بانک توسعه تعاون اقدام کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز