خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز هفته؛

بیش از هزار میلیارد ریال معامله در فرابورس رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۲۰۱

بازار فرابورس ایران در نخستین روز هفته ضمن رشد 20 واحدی آیفکس، شاهد خرید و فروش 151 میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 19 میلیارد ریال بود.

به گزارش ایلنا از فرابورس، معاملات 25 مهرماه 1394 در بازارهای فرابورس ایران با خرید و فروش 151 میلیون و 790 هزار ورقه بهادار در 20 هزار و 963 نوبت به ارزش یک هزار و 19 میلیارد و 960 میلیون ریال به پایان رسید

امروز شاخص کل فرابورس با 20 واحد رشد نسبت به روز چهارشنبه در جایگاه 721.29 واحدی قرار گرفت و شرکت های پتروشیمی مارون و پالایش نفت تهران بیشترین تاثیر را در این وضعیت داشتند.

در روز جاری، بیشترین حجم معاملات نخستین روز هفته به میزان 23 میلیون و 630 هزار سهم به گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان اختصاص یافت و بیشترین ارزش معاملات با رقم 37 میلیارد و 20 میلیون ریال مربوط به سرمایه گذاری میراث فرهنگی بود.

این گزارش حاکیست، سهام پتروشیمی مارون و پس از آن مرجان کار و تدبیرگران فارس و خوزستان بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت های قند چهارمحال، شمال شرق شاهرود و قند شیروان با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

همچنین، نماد شرکت های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، بانک دی، قند شیروان، صنایع نسوز توکا، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه گذاری اعتمادآفرین پارسیان با خرید و فروش 2 میلیون و 170 هزار سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 100هزار ورقه مشارکت نفت و گاز پرشیا بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز