خبرگزاری کار ایران

رئیس جایگاه داران سوخت کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

مراجعین به جایگاه‌های سوخت حق انتخاب داشته باشند / لزوم برندسازی فرآروده‌های قابل عرضه در جایگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۹۵۲

حاج محمدرضا گفت: برند در کیفیت فرآورده است البته از نظر برخی تجهیزات تکنولوژیکی تا حدی عقب هستیم که امیدواریم با لغو تحریم ها به آنها دست یابیم.

بیژن حاج محمدرضا رئیس جایگاه داران سوخت کشور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص لزوم همکاری با کشورها در زمینه بروزرسانی جایگاه های سوخت گفت: در حال حاضر هدف این نیست ساخت و بروز شدن جایگاه ها را به شرکت های خارجی بدهیم ضمن اینکه تا زمانی که تحریم ها لغو نشود هیچ شرکتی بطور جدی وارد مذاکره نمی شود.

وی افزود: واحدهای جایگاهی ما با کشورهایی مثل آمریکا و اروپا و برخی کشورهای پیشرفته آسیایی به لحاظ امکانات قابل قیاس نیست اما در چارچوب امکاناتی  که در داخل کشور وجود دارد وضعیت خوبی دارند.

حاج محمدرضا با تاکید بر لزوم برندسازی در واحدهای جایگاهی کشور اظهار داشت: آنچه در برندسازی مطرح است کیفیت فرآورده ای است که در جایگاه ها عرضه می شود وگرنه کمیت و ظاهر جایگاه اهمیتی چندانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه فعلا بحث برندسازی در جایگاه ها بصورت معلق باقی مانده، تصریح کرد: مثلا  اگر شرکتی مثل شل بخواهد در برند سازی جایگاه های ایران حضور داشته باشد ایجاد تنوع در عرضه فرآورده است وگرنه ظاهر جایگاه اهمیتی ندارد بطور مثال اگر اتومبیلی برای سوختگیری به جایگاهی مراجعه می کند برای نوع فرآورده ای است که در یک جایگاه بخصوص عرضه می شود.

 رئیس جایگاه داران سوخت کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر در جایگاه های ایران فقط از یک نوع فرآورده از یک شرکت خاص استفاده می کنند  لذا باید نسبت به تغییر در این رویه اقدام کنیم تا مشتری حق انتخاب بیشتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما در مورد تجهیزات ظاهری می توانیم از 3400 جایگاه موجود در کشور برندهای متعددی را احداث کنیم زیرا قدرت برابری با دیگر کشورها را داریم اما برند در کیفیت فرآورده است البته از نظر برخی تجهیزات تکنولوژیکی تا حدی عقب هستیم که امیدواریم با لغو تحریم ها به آنها دست یابیم.

حاج محمدرضا یادآور شد: ساخت جایگاه نیاز به تکنولوژی پیچیده ای ندارد که بخواهیم از دیگر کشورها کمک بگیریم یکسری دستگاههای خاص نیاز است که فعلا با توجه به گرانی ارز سرمایه گذار امکان واردات ندارد وگرنه توان ساخت داخل وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز