خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر نیرو؛

فاز اول سد گلورد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۸۷۳

فاز اول سد گلورد با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، حمید چیت‌چیان در حاشیه افتتاح سد گلورد با اشاره به قابلیت‌ها و توانایی‌های مازندران اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با برنامه‌ریزی  درست و بهره گیری از استعدادهای استان در تلاش برای تولید ثروت و رسیدن به توسعه می‌باشد.
 
چیت چیان  گفت : 60 درصد از شبکه های پیش بینی شده سد گلورد به شهرستان بهشهر تعلق دارد.
 
وی با بیان اینکه وزارت نیرو توجه خاصی به آب بندان دارد، ادامه داد : آب بندان ها یکی از منابع تامین آب در استان است که بدون آسیب به محیط زیست ، منابع آب کشاورزی را تامین می کند.
 
وزیر نیرو در رابطه با آب بندان ها اظهار کرد: با ترمیم و احیای 700 آب بندان در مازندران ، آب موردنیاز درا ختیار کشاورزان قرار می گیرد.
 
چیت چیان با بیان اینکه آب شرب منطقه از سد گلورد به طور کامل تامین خواهد شد افزود: برای 46 مجتمع آبرسانی روستایی نیز در سراسر استان اعتبار در نظر گرفته شده که تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد. بی شک تامین آب ، اصلاح  فاضلاب در مناطق شمالی جزو ضروری ترین اقدامات است.
 
وی در همین رابطه ادامه داد : البته نیاز کشور به اجرای پروژه های آبرسانی ، شبکه های آب شهری ، تصفیه  خانه های فاضلاب و ... بسیار گسترده است و به دلایل متعددی این هزینه افزایش می یابد اما منابع در اختیار دولت کافی نیست.
 
وزیر نیرو در رابطه با شبکه برق گفت:  با توجه به وجود نیروگاه شهید سلیمی نکا و احداث 2 نیروگاه دیگر در نوشهر و محمودآباد برق مورد نیاز استان به طور کامل تامین می‌شود اگرچه تعدادد زیادی نیروگاه‌های پراکنده کوچک نیز در دست اجرا می باشد
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز