خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس:

مخالفت اکثریت فراکسیون رهروان ولایت مجلس با استیضاح آخوندی/ این استیضاح مطالبات شخصی نمایندگان را دنبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۸۰۲

این استیضاح کاملا اهداف سیاسی و مطالبات شخصی نمایندگان را دنبال می‌کند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی سیاس است، گفت: فردا صبح قبل از شروع صحن علنی مجلس جلسه‌ای با اعضای فراکسیون رهروان ولایت برگزار خواهد شد و مورد استیضاح در این جلسه بررسی می شود.

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه اکثریت اعضای فراکسیون رهروان ولایت مخالف استیضاح آخوندی هستند اظهار کرد: این استیضاح کاملا  اهداف سیاسی و مطالبات شخصی نمایندگان را دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توان زحمات وزیر راه و شهرسازی در شرایط بحران مالی در طول دو سال گذشته را نادیده گرفت گفت: ارزیابی از عملکرد آخوندی مثبت است و نمی‌توان به دلیل تعویض یک مدیر کل استانی و یا رد صلاحیت افراد در انتخابات سازمان نظام مهندسی و یا امتناع از احداث خط راه‌آهنی که توجیه اقتصادی ندارد یک وزیر پرکار را  استیضاح کرد.

نعمتی با بیان اینکه به نظر می‌رسد اکثریت مجلس مخالف این استیضاح هستند، گفت:صبح فردا قبل از برگزاری جلسه استیضاح، فراکسیون رهروان ولایت که اغلب این  اعضا مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستند، جلسه‌ای برای بررسی موارد استیضاح و هماهنگی برگزار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز