خبرگزاری کار ایران

همراه اول از درگاه های فروش اینترنتی و تلفنی رونمایی کرد

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۸۸۰

همراه اول در راستای خدمت رسانی به مشتریان از دو درگاه جدید فروش خود با عنوان فروشگاه اول و فروش تلفنی رونمایی کرد.

به گزارش ایلنا از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با برگزاری سومین روز نمایشگاه ایران تلکام 2015، اپراتور اول با حضور جمعی از مدیران ارشد این اپراتور و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از درگاه فروش اینترنتی با عنوان فروشگاه اول رونمایی کرد.

براساس این گزارش، از طریق این فروشگاه می توان تمام محصولات نوترینو همراه اول را با تخفیف های 10، 20 و 25 درصدی، به همراه ارسال رایگان در کلیه نقاط سراسر کشور دریافت کرد.

چنانچه مشترکان از این فروشگاه برای خرید محصولاتشان اقدام کنند، یک سیم کارت دیتا به همراه یک بسته اینترنتی به صورت باندل و رایگان دریافت خواهند کرد.

گفتنی است هم اکنون درگاه فروش تلفنی تنها برای مشترکین تهرانی فعال بوده و این مشترکین می توانند با ارسال عدد 999 به سرشماره 999 محصولات سفارشی خود را دریافت کنند.

براساس این گزارش، خدمات فروش تلفنی نیز به زودی برای کلیه مشترکین در کل کشور راه اندازی خواهد شد.

شایان ذکر است نشانی اینترنتی فروشگاه اول shop.mci.ir است.

نمایشگاه ایران تلکام 2015 امروز به کار خود خاتمه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز