خبرگزاری کار ایران

علی فاضلی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

بازار کشور به‌طور کامل تحت نظارت و مدیریت اصناف است

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۹۶۰

رییس اتاق اصناف کشور در خصوص نظارت بر بازار کشور بخصوص پیش از بازگشایی مدارس گفت: مردم کشور هیچگونه نگرانی در خصوص وضعیت بازار نداشته باشند چرا که بازار به طور قابل توجه تحت نظارت و مدیریت اصناف است.

علی فاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به حجم بالای خرید مردم در پایان ماه شهریور، گفت: همه ساله پیش از بازگشایی مدارس همونان اقدام به خرید مایحتاج فرزندان خود می‌کنند. متاسفانه در سالهای گذشته برخی تخلفات از سوی بازرسان مشاهده شد و مردم نیز از طریق شماره تلفن ۱۲۴ شکایت‌هایی را اعلام کرده بودند اما برای سال جاری به دلیل برنامه ریزی دقیق میزان تماس‌های تلفنی کاهش یافته چراکه به طور دقیق بر بازار نظارت داریم.

وی تصریح کرد: اصناف به دنبال رضایت هموطنان در سراسر کشور است و برای ما بازار مصرف تنها چند شهر بزرگ مانند تهران، اصفهان، مشهد و شیراز نیست بلکه هدف ما پوشش و مدیریت سراسر کشور است.

رییس اتاق اصناف کشور در خصوص کیفیت کالای‌های عرضه شده در بازار نیز اظهار داشت: عموم کالا های ارائه شده از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که بهای کالا ها مشخص است. آنچه که پیشتر در خصوص نظارت نیز اعلام کردم نیز بر اساس کیفیت و قیمت بوده و ما بر هر 2 این مهم تاکید داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز