خبرگزاری کار ایران

انهدام 500 تن کالا های قاچاق

این اولین مرحله انهدام کالا در اموال تملیکی استان تهران طی سالجاری است که در مقایسه با سال گذشته از لحاظ ریالی حدود 3 برابر رشد را نشان می دهد.

بیش از ۵۰۰ تن کالای قاچاق فاسد و غیر قابل مصرف شامل بذر انواع سیفی جات، دارو و لوازم آرایش غیر استاندارد، انواع نوشیدنی فاسد، پوشاک مستعمل و کالاهای ضد فرهنگی، معدوم شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، میرمعینی مدیر اموال تملیکی استان تهران شاهد انهدام بیش از 500 تن کالا های قاچاق فاسد و غیر قابل مصرف بود که با حضور نمایندگان سازمان های ذیصلاح انجام گرفت.

میر معینی گفت: این اولین مرحله انهدام کالا در اموال تملیکی استان تهران طی سالجاری است که در مقایسه با سال گذشته از لحاظ ریالی حدود 3 برابر رشد را نشان می دهد.

وی با اشاره به نقش موثر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در حفظ سلامت جامعه و محیط زیست گفت: مقدار زیادی بذر انواع سیفی جات غیر قابل مصرف، دارو و لوازم آرایش غیر استاندارد، انواع نوشیدنی فاسد، پوشاک مستعمل و کالاهای ضد فرهنگی، اعم کالاهای انهدامی را تشکیل داده اند.

مدیر اموال تملیکی استان تهران در پایان اظهار داشت: حدود 350 تن این انهدام را کالاهای قاچاق فاقد مجوز مصرف و 150 تن آن را کالاهای متروکه فاسد و غیر قابل مصرف تشکیل داده است.

کد خبر : ۲۹۶۷۲۰