خبرگزاری کار ایران

معامله اوراق تسهیلات مسکن در بازه 700تا 740 هزار ریال

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۷۵۹

معامله گران در روز جاری 245 میلیون و 280 هزار ورقه بهادار به ارزش به یک هزار و 62 میلیارد و 800 میلیون ریال در فرابورس داد و ستد کردند و اوراق تسهیلات مسکن هم در بازه 700 تا 740 هزار ریال خرید و فروش شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات امروز 15تیر ماه 1394، 245 میلیون و 280 هزار ورقه بهادار در 19 هزار و 947 نوبت خرید و فروش شد و ارزش آن به یک هزار و 62 میلیارد و 800 میلیون ریال رسید.

شاخص فرابورس(آیفکس) در حالی امروز با رشد 10 واحدی به رقم 769.26 واحد رسید که ذوب آهن اصفهان با معامله 12 میلیون و 260 هزار برگه به ارزش 27 میلیارد و 360 میلیون ریال معامله بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص داد.

بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به رشد قیمت حق تقدم سرمایه گذاری مسکن تهران، پتروشیمی مارون و لاوان بود و شرکت های پتروشیمی مارون و لاوان بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.

از سوی دیگر، سهام شمال شرق شاهرود، ذوب آهن اصفهان و فولاد آلیاژی یزد با بیشترین افت قیمت روبرو شدند. در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله ETF به صندوق سرمایه گذاری اعتماد با خرید و فروش یک میلیون و 150 هزار سهم اختصاص یافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 91 هزار و 130 ورقه اجاره ماهانه رایتل مورد معامله قرار گرفت.

طبق این گزارش، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان پس از به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 5 درصد، بودیم و نماد معاملاتی شرکت نفت پاسارگاد جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه 20 تیر، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز