خبرگزاری کار ایران

بانک قوامین به سامانه وام ازدواج پیوست

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۳۰۶

بانک مرکزی اعلام کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج می توانند از روز پنجشنبه 11تیرماه نسبت به انتخاب بانک قوامین در سامانه ازدواج اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک مرکزی، به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و حسب پیگیری و هماهنگی های به عمل آمده، بانک قوامین از روز پنجشنبه مورخ 11 تیر ماه 94 به سامانه قرض الحسنه ازدواج متصل شد.

یادآور می شود، متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه و انتخاب یکی از بانک های عامل نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به آدرس اینترنتی سامانه وام ازدواج از تاریخ سوم خرداد ماه 83 برای متقاضیان کل کشور راه اندازی شده و متقاضیان سراسر کشور موظف هستند برای اخذ وام ازدواج حتما در این سامانه ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت نمایند.

با هماهنگی انجام شده توسط بانک مرکزی و نظام بانکی هم اکنون بانک های ملت، رفاه کارگران، مسکن، سپه، کشاورزی، ملی ایران، تجارت، صادرات ایران، پست بانک ایران، پارسیان، سامان، قرض الحسنه مهر ایران، انصار، دی، قرض الحسنه رسالت، توسعه تعاون، ایران زمین، حکمت ایرانیان، پاسارگاد، آینده، اقتصاد نوین و کارآفرین به پرداخت تسهیلات ازدواج می پردازند.

البته آن طور که در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج آمده علاوه بر بانک های مذکور صندوق کارآفرینی امید و موسسه اعتباری کوثر نیز می توانند به متقاضیان تسهیلات ازدواج، وام بدهند.

مراحل ثبت نام و اخذ وام ازدواج عبارت است از؛

مطالعه دقیق شرایط و دستورالعمل اخذ وام ازدواج، قبل از ثبت نام.

ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه از طریق سایت برای هر یک از زوجین بصورت جداگانه.

دریافت کد رهگیری ۱۰ رقمی.

مراجعه به سایت پس از تعیین شعبه، جهت اطلاع از شعبه عامل اعطای وام ازدواج.

توجه: مدت زمان تعیین شعبه از سوی بانک ها با توجه به میزان منابع قرض الحسنه قابل اعطای بانک، مورد اقدام قرار خواهد گرفت.

مراجعه به شعبه معرفی شده ظرف حداکثر ۱۲ روز کاری، با به همراه داشتن مدارک لازم.

اتمام مراحل اخذ وام در شعبه مربوطه.

توجه ۱ : در صورت عدم مراجعه به شعبه مربوطه در مدت زمان تعیین شده، اطلاعات ثبت نامی شما حذف خواهد شد.

توجه ۲ : تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین مبلغ ۳۰ میلیون ریال می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز