خبرگزاری کار ایران

طرح منزلت رجا در ماه رمضان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۰۳۷

شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تسهیلات و طرح‌های جدید تخفیف در بلیت قطارهای خود را در قالب طرح منزلت برای متقاضیان سفر اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: بر این اساس از تاریخ ۸ لغایت ۲۲ تیرماه سال جاری، تسهیلات و تخفیف‌های ویژه بلیت قطارهای رجا در قالب‌های طرح منزلت برای سفر ارائه و اعمال می‌شود.

در طرح منزلت شرکت رجا، با توجه به اتصال سیستم فروش بلیت قطار به سامانه‌ی ثبت احوال کشور، متقاضیان با ارائه کد ملی و تاریخ تولد، برای افراد بالای ۶۵ سال بلیت قطار رجا با ۲۵ درصد تخفیف صادر می‌شود.

پیش از این نیز طرح تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان شرکت رجا از اول ماه مبارک آغاز شده و تا ۲۶ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

در طرح اعلام شده قبلی متقاضیان سفر با قطار برای اطلاع از لیست قطارهای مشمول تخفیف و درصد تخفیف اختصاص یافته به صورت روزانه باید به لینک تخفیفات در سایت این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیست مراکز فروش، برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و ... می‌توانند با سامانه‌ی اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹ (از تهران) و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ (از شهرستان‌ها) تماس حاصل کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز