خبرگزاری کار ایران

63 میلیون برگه بهادار در بازارهای فرابورس خرید و فروش شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۸۷۲

در جریان معاملات امروز یکشنبه فرابورس ایران، 63 میلیون ورقه بهادار به ارزش 721 میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات روز جاری 63 میلیون و 390 هزار ورقه بهادار در 14 هزار و 401 نوبت معامله شد و ارزش آن به 721 میلیارد و 170 میلیون ریال رسید.

گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با معامله 7 میلیون و 370 هزار سهم، بیشترین حجم و حق تقدم پالایش نفت تهران با 12 میلیارد و 290 میلیون ریال معامله، بالاترین ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و شاخص کل فرابورس با کاهش 1.5 درصدی روی 724 واحد متوقف شد.

در جریان معاملات امروز، بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت های شمال شرق شاهرود، مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن بود و در سوی دیگر بازار هم شرکت های پالایش نفت شیراز، قاسم ایران و پالایش نفت تهران با بیشترین کاهش قیمت سهام مواجه شدند.

بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 34 هزار و 40 مشارکت نفت و گاز پرشیا در روز جاری بود و بیشترین حجم معاملات (صندوق های قابل معامله)ETF هم به صندوق سرمایه گذاری اعتماد با خرید و فروش 7 میلیون و 580 هزار سهم اختصاص یافت.

گفتنی است، نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 9 تیرماه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز