خبرگزاری کار ایران

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

همراه اول جشنواره عکس سفره ایرانی برگزار می کند

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۷۱۹

همراه اول همزمان با ماه مبارک رمضان، جشنواره عکس سفره ایرانی را با موضوع ارسال عکس از سفره های افطار، برگزار می کند.

به گزارش ایلنا از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جشنواره عکس سفره ایرانی، با هدف ترویج و ارج نهادن به آداب ایرانی- اسلامی در حوزه غذا در بخش تهیه و سفره آرایی به شیوه های بومی و ایرانی، با موضوع ارسال عکس از سفره افطار برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان می توانند تصاویر خود را از سفره هایی که هم محتوا و هم سفره آرایی آن ایرانی است، جهت شرکت در جشنواره، در سایت همراه اول به آدرس www.mci.ir آپلود کنند.

به‌علاوه هریک از شرکت کنندگان می توانند در زمان ارسال عکس ها، اعلام کنند که آیا تمایل به شرکت در بخش حضوری جشنواره را نیز دارند یا خیر. مرحله حضوری با حضور حداکثر سه نفر از شرکت کنندگان برگزیده این بخش در یک برنامه تلویزیونی (در فصل پاییز)، با طبخ غذاهای ایرانی و سفره آرایی ایرانی برگزار می شود و در نهایت داوران به غذاها و سفره آرایی امتیاز می دهند. لذا شرکت کنندگان در بخش حضوری باید توانایی آشپزی و سفره آرایی ایرانی را داشته باشند و حداقل یکی از تصاویر سفره های ارسالی آنها متعلق به سفره خودشان باشد.

شرکت کنندگانی که صفحات رسمی همراه اول در «اینستاگرام» و «لنزور» را دنبال کنند و تصاویر ارسالی خود به مسابقه را، به همراه لینک مربوطه، جهت دعوت سایر علاقمندان به لایک کردن آنها در شبکه های مذکور منتشر کنند، امتیاز ویژه ای در ارزیابی ها خواهند داشت.

مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط، ویژگی ها و جوایز این جشنواره، به پرتال این اپراتور ww.mci.ir مراجعه کنند.                                                                                                                               

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز