خبرگزاری کار ایران

تقدیر وزیر اقتصاد از نقش آفرینی موثر چهار مرکز مسئولیت در بودجه 1393

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۹۲۵

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی مراسمی از تلاش و زحمات معاونت خزانه داری کل کشور و سه سازمان تابعه این وزارتخانه به سبب عملکرد موفق آنها در مدیریت بودجه کل کشور در سال 1393 تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، علی طیب نیا طی سخنانی در حاشیه جلسه شورای معاونین وزارت اقتصاد، عملکرد  این وزارتخانه را در تامین منابع و همچنین مدیریت منابع، جهت تخصیص و پرداخت در بودجه های هزینه ای و تملک دارایی سرمایه ای را  بسیار درخشان خواند.

وی گفت: خوشبختانه با اهتمام  مجموعه وزارت اقتصاد، به رغم مشکلات متعدد از جمله کاهش کم سابقه درآمدهای نفتی، به لطف خداوند توانستیم شرایط را مدیریت کرده و اجازه ندهیم که این مشکلات خللی در فرآیند تامین منابع و تخصیص منابع درآمدی در بودجه سال گذشته ایجاد کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تقدیرهای صورت گرفته از سوی مقامات عالی کشور از این وزارتخانه در خصوص اقدامات موثر انجام شده برای مدیریت بودجه سال 1393، بیان داشت: این مهم که اقدامی برجسته در جهت کاهش وابستگی منابع کشور به درآمدهای نفتی و نمود عینی حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاوتی است، جز با اعتماد مردم، همراهی و همدلی همه بخش های وزارتخانه و البته حمایت های رییس جمهور و هیات دولت امکان تحقق نداشت.

برپایه این گزارش، در این مراسم وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعطای لوح سپاس و هدیه از زحمات آقایان سید  رحمت الله اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور، علی عسکری رییس سازمان امور مالیاتی کشور، مسعود کرباسیان رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و میر علی اشرف عبداله پوری حسینی رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز