خبرگزاری کار ایران

در ۲۷ اردیبهشت ۹۴ ؛

معاملات فرابورس ایران یکهزار و 465 میلیارد ریالی شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۷۱۰

در پایان معاملات روز جاری(یکشنبه) 74 میلیون و 760 هزار ورقه بهادار در 17 هزار و 439 نوبت دست به دست شد و ارزش آن به یک هزار و 465 میلیارد و 260 میلیون ریال رسید.

به گزارش ایلنا از فرابورس، در پایان این معاملات 74 میلیون و 760 هزار ورقه بهادار در 17 هزار و 439 نوبت دست به دست شد و ارزش آن به یک هزار و 465 میلیارد و 260 میلیون ریال رسید.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، 74 میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 465 میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

بانک حکمت ایرانیان با معامله 8 میلیون و 510 هزار سهم، بیشترین حجم و پالایش نفت تهران با 55 میلیارد و 530 میلیون ریال معامله، بالاترین ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و شاخص کل فرابورس با 1.6 درصد کاهش روی 726 واحد ایستاد.

در جریان معاملات اولین روز معاملاتی هفته، بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت های نیرو سرمایه، پتروشیمی امیرکبیر و قاسم ایران بود و در سوی دیگر بازار هم شرکت های فن آوا، بیمه نوین و زرین معدن آسیا با بیشترین کاهش قیمت سهام مواجه شدند.

بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 45 هزار و 550 ورقه اجاره ماهانه رایتل در روز جاری بود و بیشترین حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمایه گذاری اطلس با خرید و فروش 6 هزار و 979 سهم اختصاص یافت.

گفتنی است، امروز نماد معاملاتی بانک ایران زمین و بیمه دی با توجه به دریافت اطلاعات با اهمیت متوقف و نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه پس از پرداخت سود علی الحساب ماهانه اوراق آماده انجام معامله شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز