خبرگزاری کار ایران

نماینده شرکت کومدیفلکس‌:

فرصت خوبی برای سرمایه گذاری شرکت‌های کوچک در ایران بوجود آمده است

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۵۵۵

در صورتی که تحریم‌ها برداشته شود وضعیت سرمایه‌گذاری در ایران بسیار متحول خواهد شد.

خوزه لویس باستاریکا نماینده شرکت کومدیفلکس (comdiflex) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که قوانین تجارت بین‌الملل ایران تا چه اندازه به سرمایه‌گذاران خارجی کمک می‌کند؟، گفت: در حال حاضر با توجه به اطلاعات محدود ما، ایران به شدت سرمایه‌گذاران خارجی را تشویق می‌کند تا به این کشور بازگردند.

وی افزود: این روند فرصت خوبی برای شرکت‌های کوچکی مثل ماست. البته این فرصت‌ها تنها شامل شرکت‌های وابسته به نفت و گاز نمی‌شود بلکه اینطور که بنده می دانم شرکت‌های بزرگ بین‌المللی غیر نفتی نیز در حال مراجعه و بازگشت به بازار ایران هستند.

نماینده شرکت کومدیفلکس با اشاره به اینکه همچنان روند سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در ایران وابستگی زیادی به تحریم ها دارد، گفت: در صورتی که تحریم‌ها برداشته شود وضعیت سرمایه‌گذاری در ایران بسیار متحول خواهد شد.

وی گفت: ایران با 80 میلیون نفر جمعیت و 150 میلیون نفر جمعیتی که از کشورهای منطقه به بازار ایران وابسته هستند فرصت سرمایه‌گذاری و تجارت خوبی را دارد اما در حال حاضر ایران با محدودیت‌هایی مواجه است که اگر تحریم‌ها برداشته شود قطعاً شرایط اقتصادی برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی و مردم ایران تغییر خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز